Star Wars Episode VII: The force awakens, cronică de fan

Avocat Secula Mihai Raul

Ca un fan înrăit ce mă aflu, un ”fundamentalist” francizei și al genului SF în general, m-am dus la avanpremieră, orele 00:05 pe data de 18.12.2015. Îmi luasem bilete cu vreo lună în urmă împreună cu un bun prieten și am așteptat momentul cu o bucurie aproape copilărească.

De felul meu sunt un tip pesimist și sceptic iar cu genul acesta de așteptări m-am dus și la film. Din păcate mi s-au confirmat… 

S-au folosit aceleași rețete consacrate de primele 6 filme. Exemplific doar câteva:

Rețeta Darth Vader: Ben Solo, fiul lui Han și al prințesei Leia, rebotezat Kylo Ren, este ”sedus” de partea întunecată, își reneagă familia și trece cu arme și bagaje de partea Imperiului, redenumit Fist Order.

Rețeta Luke Skywalker: Rey, o orfană de pe planetă deșertică Jakku (Tatooine), descoperă că este ”force sensitive” și pleacă în căutarea maestrului care să-i desăvârșească antrenamentul – Luke (Yoda).

Rețeta…

Vezi articolul original 297 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu